Sunday, December 14, 2014

箍牙日記 上集!




正因為自己 岩岩箍完牙 想打返篇日記紀錄同埋分享返自己箍牙既經驗

以下係我兩年前打低既-v-


6/8/2012 - 

係我第一次係唐逸謙醫生度CONSULT
 因為我之前已經CONSULT左兩個既關係 再加上佢靚仔=_= 我就決定係佢度箍啦:D
咁我當日就整左牙模 照左X光 同埋 幫我D牙 四方八面咁影左張相.
搞掂之後佢就同我講要等差唔多一個月 要SEND D INFORMATION 
去美國果度評估下整個3D 模型出黎睇下..

31/8/2012 - 就係去睇下個3D動畫片 睇下我完成之後會係點樣既
我係第一個PHASE係要帶38個COOL的 佢同我講我個情況係要2年半 
所以我一定唔只38個COOL... 加COOL都係正常的 因為要睇下你第一期COOL完之後 你個成果係點 
呢一日我都要MORK埋4隻牙 因為 其實唔係個個情況都要MORK 
只係我唔好彩要MORK4隻好牙 你實際的情況要睇下醫生先得

諗返起果日D血標到兩個口罩都唔得掂 勁辛苦(兩年後既今日我仲記得=_____=)

20/9/2012 -

 上1st cool..首先佢要係我上面加attachment..即係同你d牙差唔多色既一粒粒野:D 
好似係幫你D牙移得好D既! 第一日上當然係唔習慣 
食野果時除佢落黎都好麻煩 因為如果你食野帶住佢 佢會滲落你D牙度 到時蛀牙就麻煩

每兩個星期換一次COOL 希望我記得UPDATE 我的進展啦:D

好明顯我以為自己會有心機得閒就UPDATE 但好明顯就無啦!XD

不過好彩自己有KEEP低D箍 可以諗返起自己D牙到底變成點..

最重要既價錢呢 我2012年去箍連MORK牙.. 總數是4萬5.

抵唔抵絕對係見仁見智 但聽到人地同我講 靚左好多丫.. 塊面好尖 個鼻又高左

真係會忘記左個4萬5既存在(有D明白點解D女人會去整容(๑´ㅂ`๑)






未完待續。